[ Àrea Privada ]

Intercanvi amb la Xina: Yuhua Greentown School i Escola BetàniaPatmos de Barcelona

Diumenge 02/11

Us desitgem un bon viatge de tornada a Barcelona!

imatge50

Dijous 30/10

Aquesta és la darrera entrada al blog des de la Xina. Avui visita a Shanghai, pugen a la Pearl Tower, visiten el mercat a Shanghai i fem un volt pel riu per admirar la ciutat de nit. Tots estem tristos perquè això s'acaba però us podem ben assegurar que ha valgut molt la pena: tornem amb la maleta plena però allò que més pesa són les experiències que hem recollit.

imatge43

imatge44

imatge45

imatge46

imatge47

imatge48

imatge49

Dimecres 29/10

Avui fem turisme sense els companys pel temple budista de Língyín Sì i pel Xī Hú (llac oest). Pluvisqueja però igualment apreciem la grandiositat i solemnitat del temple i la bellesa del llac. Demà i divendres Shanghai.

imatge40

imatge41

imatge42

Dimarts 28/10

Curses d'atletisme, activitats a l'escola, assaig de castellers i cerimònia de clausura de l'11è Festival Cultural Internacional de Greentown Yuhua School.
Novament, els alumnes de l'Escola han brodat la seva petita demostració de fer pujar castells. Felicitats!

imatge35

imatge36

imatge37

imatge38

imatge39

Dilluns 27/10

Visita al Festival Internacional d'Educació Primària de l'Escola Greentown Qin Qin Schook. Alumnes i professors ens reben amb vestits tradicionals i nosaltres hi col•laborem efusivament. Veiem tallers de jocs d'aquesta etapa: la baldufa, el cèrcol, saltar a la goma... No som tan diferents!

A la tarda juguem un partit de futbol internacional. Perdem només per penals!

imatge23

imatge33

imatge34

Diumenge 26/10

Cerimònia d'inauguració: causem furor amb les samarretes carbasses i blaves que ens han deixat. En el mercat, volen els productes del Barça que hem portat!

imatge18

imatge19

imatge20

imatge21

imatge22

Dijous 23/10

Continuem amb la nostra immersió en la cultura xinesa: cerimònia matinera del te, reflexió sobre la nostra estada davant Confuci i tarda de visita al jardí botànic travessant terrasses de camps de te.

Però el dia no acaba aquí. Quan tornem a l'escola i els alumnes es retroben amb els amfitrions és quan el dia comença de debò: veiem i vivim la vida real d’una família xinesa; anem a classe de dansa, al supermercat, al cine... I hem de fer bon paper a taula per a les mares i/o iaies que ens han cuinat mitja dotzena de plats per sopar!

imatge13

imatge14

imatge15

imatge16

imatge17

Dimecres 22/10

Avui ha estat un dia força especial: lliçó de tai-txí a la pista d'esports, dinar al menjador amb els companys xinesos i visita al mercat de la seda. La major atracció del mercat hem estat nosaltres mateixos: els únics occidentals.
Un nen petit ens mirava encuriosit i ens hi hem fet una foto. Quan hem marxat ha plorat fins i tot!

imatge09

imatge10

imatge11

imatge12

Dimarts 21/10

Avui comencem el nostre primer dia d'activitats aquí a la Xina. El viatge, per cert, va anar segons el que estava previst, si bé vam comptar amb poques hores per dormir i moltes interrupcions –els àpats foren la causa.

Així, amb son, dimarts vam gaudir de les primeres hores de descoberta del país i d’una molt calorosa acollida per part de l’Escola Greentown Yuhua School i dels alumnes amfitrions.

imatge03

imatge04

imatge05

imatge06

imatge07

imatge08

20 d'octubre

Mengem el darrer entrepà tot esperant per pujar a l'avió. A Viena parada tècnica per estirar les cames i assajar castells i cap a Hangzhou!!!

imatge02

10 d’octubre

Segona reunió per a la preparació d’anada dels alumnes de Batxillerat cap a la Xina!
Expectació. Comunicacions per skype amb els companys. Incertesa. Aigua bullida. Endolls. 23 kg. No apuntar amb els bastonets. Cordialitat. Interpretem el sí. Obrim els ulls. Baixem el volum de la veu. Disfrutem. Adaptació. Castellers. Seny.

imatge01

xina

Cookies are important for you, they influence on your browsing experience, they help us to protect your privacy and allow us to proceed with your requests that you demand through the website. We use our own and thirdparty cookies to analyze our services and provide you with advertising related to your preferences on the basis of a profile made with your browsing habits (for example, visited pages). If you consent to its installation, click on 'Accept Cookies', or you can also set your preferences by pressing 'Cookie settings'. More information in our 'Cookies Policy'.