La psicòloga Abigail Sisquella ofereix una xerrada sobre el paper de les famílies en les relacions entre infants

El pròxim dijous 30 d'octubre celebrarem a la primera sessió de l’Escola de Famílies, organitzada per l’AFA, que tindrà lloc a la Sala dels Miralls de l’edifici d’Infantil, amb el títol “Relacions, amistats i conflictes: el paper de la família”.
La xerrada serà a càrrec de la psicòloga infantil Abigail Sisquella, que ens oferirà claus pràctiques per acompanyar els infants en les seves relacions socials i detectar possibles dificultats abans que es converteixin en problemes. Durant la sessió, Sisquella parlarà sobre com ajudar els fills a establir amistats positives i saludables, quines habilitats socials són clau per prevenir conflictes, quins senyals d’alerta cal tenir en compte i el paper essencial de la família en la detecció i la prevenció de dificultats.
Si voleu assistir a la xerrada, heu d’emplenar aquest formulari.
Serà una oportunitat única perquè les famílies comparteixin experiències i reforcin el benestar emocional dels seus fills.