[ Àrea Privada ]

L’Escola BetàniaPatmos participa per sisè any consecutiu en un programa d’intercanvi amb alumnes xinesos

Del 26 d’octubre al 7 de novembre, com a retorn de la visita que els companys xinesos van fer a la nostra Escola el passat mes de maig, 11 alumnes de 1r de Batxillerat i dos professors acompanyants viatjaran a la Xina on faran una estada a la Greentown Yuhua School de la ciutat de Hangzhou.

Els nois i noies participaran en l’horari lectiu i a la tarda realitzaran diverses visites d’interès.

Esperem tornar amb les maletes plenes d’experiències per compartir!

En aquest bloc anireu trobant les entrades més destacades d’aquests dies tan especials a la Xina.

-------------------------------

Bon dia,

Embarcats ja! Propera parada: Pequín. No fem parada tècnica a Viena. Seiem tots junts i ja preparem mantes per dormir.

Bon dia/nit!

Molt ben arribats a Pequín i molt bon vol. Ara l’esperem cap a Hangzhou!
Estem emocionats amb tantes coses diferents, començant per l’aeroport mateix.

--------------------------------

Diumenge 27 d’octubre

Bon dia des de Hangzhou!

Tots hem conegut ja els nostres hostes o, en alguns casos, ens hem retrobat amb els que vam acollir. Nerviosisme i emoció alhora. De seguida ens han recollit les famílies i ens hem resguardat del plugim que cau. Estem força adormits, però segur que tantes experiències noves ens mantindran desperts per poder passar millor el jetlag. Demà dilluns, d’hora cap a l’escola Greentown Yuhua!

Fins demà!

Dilluns 28 d’octubre

Bon dia des de Hangzhou,

Avui ens hem despertat ben d’hora per anar directes a l’escola. Alguns han pogut dormir més que d’altres, però, en general, la primera nit l’hem passada molt bé.

Només en arribar al Yuhua hem tingut una horeta per poder fer el que hem volgut. Després hem assistit a un magnífic taller on ens han ensenyat a escriure en xinès (nivell molt molt bàsic). Tot seguit hem dinat a l’escola i hem anat al West Lake, on hem gaudit d’un passeig en barca pel llac.

Ara ja anem a sopar i a dormir per estar descansats per a l’endemà.

Bona nit!

Jordi Farràs.

Dimarts 29 d'octubre

Hola!

Avui, dimarts 29, ha estat un dia bastant actiu. Al matí alguns de nosaltres hem anat a classes amb els nostres companys xinesos per seguir matèries com ara matemàtiques o anglès. Ha estat molt interessant i alguns hem pogut participar-hi.

Després hem dinat a l’escola (molt d’arròs, trobo) i hem anat a la zona del canal de Hangzhou, on hem visitat un museu. Més tard ens hem dirigit al centre de la ciutat per explorar els típics edificis xinesos, prendre un te, comprar records, descobrir la zona (hem trobat un temple xinès amagat!)... En definitiva, ha estat un dia genial!

Espero que la resta siguin igual de bons.

Ariadna Aliana

Dimecres 30 d'octubre

Hola!

Avui, dimecres 30, hem anat, com cada matí, a l’escola. Allà hem pogut passar una estona jugant a futbol i a bàsquet. Després ens han ensenyat a tirar amb arc i ens han deixat practicar durant una bona estona. Ens ho hem passat molt bé!

Ja a la tarda hem anat al Xixi Wetland, una zona en què hi ha un llac i diferents botigues amb productes típics de la Xina. Hem passejat pel llac, hem visitat els temples del voltant, hem vist alguna escultura i, és clar, hem passejat per les botigues.

Ara ja som a casa, on hem anat després de recollir el nostre company a l’escola.

Nacho Gris

Dilluns 4 de novembre

Nihao!

Avui dia 4 de novembre ha estat un dia mogudet! Primer de tot hem arribat d'hora a l'escola per agafar un bus amb nens i nenes d'altres coles i ens ha portat a Qinqin School, on hem seguit tot un recorregut de pistes tastant menjar típic de Hangzhou i gaudint de balls tradicionals protagonitzats per nenes i nens de primària. El banquet posterior ha estat espectacular, amb centenars de safates plenes d'ànec, salmó, sushi... La tornada en autocar al nostre centre ha estat divertida i, un cop allà, hem vist els alumnes xinesos córrer i fer tot de proves esportives.

En arribar el vespre tots estàvem una mica nerviosos. Havent sopat a l'escola, ens hem equipat amb la nostra samarreta de BetàniaPatmos i ens hem preparat per sortir a ballar a l’International Party. La nostra coreografia, que combinava la cançó de Cartier amb La Macarena, ha agradat molt.

Finalment el dia ha acabat amb tothom, tant alumnes internacionals com xinesos, ballant a l'escenari.

Patrícia Rosell

Dimarts 5 de novembre

Nihao!

Avui, juntament amb els altres grups d’intercanvi, hem anat a l’escola de futbol de Greentown Yuhua, una escola d’esports amb un nivell semi-professional. El dia ha començat amb una mostra d’arts marcials xineses en forma d’espectacle molt interessant. En acabar ens hem dividit per escoles i hem fet una competició de futbol 5 contra 5 (donat que som 10 ens hem anat tornant a la pista). Ens ho hem passat molt bé i hem fet encara més pinya entre nosaltres i amb els altres grups internacionals.

Hem dinat a la cantina de l’escola una espècie de bufet on tot era molt bo (definitivament, han guanyat les patates fregides). Després hem anat a l’escola infantil de Greentown Yuhua, on els alumnes d’aquesta etapa han dirigit tota una sèrie d’activitats com ara escriptura xinesa, teatre xinès amb l’ombra de les titelles sobre una tela blanca, cuina i menjar típic... Fins i tot hem fet mocadors banyant la tela en tinta i fent formes amb lleixiu. Al final hi ha hagut un berenar en forma de bufet on tot estava per llepar-se els dits (que no hem fet).

En tornar hem marxat amb els nostres companys xinesos tots junts per sopar per últim cop i, per finalitzar el dia, hem anat tots a un karaoke que hi havia en el centre comercial. A la tornada a casa ens hem fet les maletes i hem dormit per última vegada amb els nostres companys xinesos.

Patrícia Benítez

Dimecres 6 de novembre

Bona nit,

Ja som a l’avió. Érem dels primers de la cua. Encara embarcant. L’estona ha passat prou bé. Ara intentarem dormir! Ja venim. Fins dijous.

Bona nit,

Són quasi les 24.00 h i ja som al costat de la gate de sortida. Ara intentem sopar i mantenir-nos desperts fins a les 02:00, hora d’embarcament! De moment no s’anuncia retard per al nostre vol (CA 845). Fins aviat!

Dijous 7 de novembre

Bona tarda des de l’aeroport de Hangzhou,

Facturats i embarcats. Hem hagut de canviar el vol perquè ens han endarrerit el previst i no hauríem arribat a temps de la connexió! Sort que érem d’hora a l’aeroport!

Ara agafem un vol que surt a les 19.40 h i arribem a Pequín cap a les 22.00 h (vol CA 1564). L’avió de Pequín a Barcelona (CA 0845) no ha canviat. Té sortida prevista a les 02.35 h (ja dijous 7 a la Xina) i arribada a Barcelona a les 7.25 h (també dijous 7 pel canvi horari). Aquest vol dura 11 hores i 55 minuts. Esperem dormir! Bona nit i fins demà.

Maite Díaz

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per analitzar la seva navegació, recopilar informació estadística i mostrar anuncis. Per a acceptar l’ús de les cookies pot seleccionar ‘Acceptar cookies i continuar’. Així mateix, seleccionant ‘Configuració’ podrà configurar l’ús de les cookies d’aquest lloc web segons les seves preferències. L’informem de que els tercers Google i Facebook estan ubicats a Estats Units, on la legislació no té un nivell adequat de protecció de dades equiparable a l’europeu. Per a obtenir més informació sobre l’ús de les cookies i els seus drets, accedeixi a la Política de Cookies.